مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:052023-01-01سياسي

جان فدا| اجرای 780 برنامه به مناسبت دهه مقاومت در چهارمحال و بختیاری


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: 780 برنامه در 30 محور کلی برای گرامیداشت دهه مقامت و سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح رده های سپاه و بسیج استان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد سردار علی محمد اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح اهداف، سیاست ها و برنامه های شاخص گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: تبیین مکتب و اندیشه سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، تعمیق و نهادینه سازی و تقویت گفتمان مقاومت برای آحاد جامعه بخصوص نوجوانان و جوانان و تقویت سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی با تقویت پیوندهای عاطفی مردم با نظام اسلامی از اهداف گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلهاست.

وی افزود: بهره گیری از منویات و تدابیر امامین انقلاب برای تبیین گفتمان مقاومت، مردمی سازی برنامه ها با استفاده از ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های مردمی و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی، تبیین نقش حضرت امام(ره) در تربیت فرزندان رشید، شجاع، قوی، بصیر و ولایت مدار و همچنین نقش راهبردی مقام معظم رهبری در پیروزی های گسترده جبهه مقاومت و دفاع از کیان اسلامی، انقلاب اسلامی و مرزهای کشور، از جمله سیاست های گرامیداشت دهه مقاومت می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| اجرای 780 برنامه به مناسبت دهه مقاومت در چهارمحال و بختیاری

جان فدا| اجرای 780 برنامه به مناسبت دهه مقاومت در چهارمحال و بختیاری